středa 13. května 2015

Little Blue Lamb dívčí sandály - první dojmy



Dnes nám přišel krásný malý balíček, na který jsme od pondělí netrpělivě čekaly. Hledala jsem už totiž delší dobu letní sandály pro Emmu a nemohla se rozhodnout. Recenze a články na barefoot boty mě však přesvědčily, tak jsem je v pondělí konečně objednala.




Rozhodla jsem se pro cenově velice výhodné Little Blue Lamb sandálky, které stály 612,- Kč + poštovné 150,- Kč, vzhledem k tomu, že se musí objednávat ze Slovenska. Bohužel je u nás v Čechách nejde jinak sehnat, prostě klasika. Jinak je ale cena opravdu velice příznivá, vzhledem k tomu, že dětské sandále mohou stát i přes tisícovku, ale samozřejmě i mnohem méně (to bych se ale bála kupovat). Mě jako ženskou také nadchla samotná krabička, která je hrozně roztomilá. No jo, já vím :)


Vybírala jsem dlouho i samotný model a i když bych normálně nevolila bílé sandálky pro našeho divocha, tak žádné jiné se zavřenou špičkou a přitom jinak hodně děravé, nebyly. Možná je to jen pocit, ale zdálo se mi, že kdyby měla otevřenou špičku, tak by si hodně omlátila prstíky. Tyhle jsou hodně elegantní, tak doufám, že je na těch hřištích, pískovištích a při jízdě na odrážedle úplně nezdemolujeme :), no čas nám sám napoví.


My jsme spadli do řady Sqeaky, která má pískátko v každé botě. Nevybrala jsem pro ni základní řadu, která je do dvou let, protože už chodí dlouho a úplně měkkou podrážku měla na svých prvních botách. Emma byla z pískání sandálků při prvním ozkoušení doma unešená, ale já si neumím představit, že bychom takhle pískaly i ve městě. Naštěstí je v krabičce ventilek se kterým bota nepíská, takže jsem to hned vyměnila.

Protože je smůla, že si tyhle botky nemůžeme před koupí osahat a zkusit na dětech, tak je to rozhodování těžké. Já se řídila radami na webu, kdy jsem Emmu postavila na bílý papír a označila si kde jí končí pata a palec. Výsledek jsem změřila a podle toho vybrala botu o trochu větší.

Styl barefoot ale tyhle boty splňují, jak můžete sami vidět na fotkách. Špička je široká a podrážka, i když vypadá dost pevně, je velice ohebná. Mě se také líbí měkké držení kotníku, kdy se nebudu bát, že by Emmu boty tlačily.




Určitě vás chci časem informovat, jak boty uspěly v zátěžovém testu každodenního nošení. Jinak, pokud se také chcete podívat na LBL boty, tak tady je na ně odkaz - www.littlebluelamb.cz.

Budu moc ráda za rady a zkušenosti s koupí či výběrem bot, takže neváhejte psát do komentářů pod článkem.





2 komentáře:

  1. Super článek :) Od Little Blue Lamb máme tenisky (řadu baby s koženou podrážkou) a jsme moc spokojení. Na léto se mi ale zdály lbl sandálky málo větrací (v těch teniskách se už teď dost paří a docela na to tedy trpí ve všech botičkách), tak jsem objednala sandálky Nolen která jsou z perforované kůže, moc se na ně těším a jsem zvědavá, jak budou malému vyhovovat.
    Zvu vás na svůj blog:
    http://sladke-sliny-kateriny.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :) po těchto pár dnech jsem z bot ještě víc nadšená. Malá v nich přestala i padat a krásně běhá, takže jsem za ně moc ráda. A máte nějaký dobrý web na nakup barefoot bot? Na ty Nolen se hned kouknu....Díky za pozvání, jdu se k vám podívat ;)

    OdpovědětVymazat