středa 27. května 2015

Naše přebalovací taška - od miminka po batole


Emmě je teď 16 měsíců a já si uvědomila, jakými změnami prošla nejen ona, já, ale i přebalovací taška, která je naší věrnou společnicí.


Ze začátku byla taška klasická, přebalovací a bylo v ní toho hrozně moc. Měla jsem tam všechny náležitosti na přebalování, náhradní oblečení, kojící pončo (dole na fotkách) a nosítko v kočárku. Pro sebe jsem si brala hodně jídla a pití. Naštěstí první půl rok mi Emma celou dobu venku prospala, takže nebyly potřeba žádné hračky.


Takhle se kojí v Benátkách :)

Po prvním půl roce už ale začalo léto a my trávily více času venku. S tím přibylo i věcí v kočárku :) přidaly se hračky a deka. K tomu jsme už v té době začaly s Baby Led Weaning, takže jsem s sebou tahala už i jídlo a pití pro malou. Pořád se to ale do naší tašky vešlo.

No a dnes? Když se na to dívám z této perspektivy, tak se opravdu hodně změnilo. A to i proto, že se změnila sama taška. Teď je mnoooohem hezčí. Uvědomila jsem si totiž, že přece vůbec nemusím mít speciální tašku, když i jakoukoliv svoji kabelku můžu zavěsit přes držadlo kočárku. To bylo pro mě zjevení hodno génia!

Takže prvním krokem bylo najít mezi kupou milovaných kabelek tu pravou a k tomu ještě batůžek na procházky bez kočárku. Takhle to dopadlo :).




Teď se obsah kabelky oproti začátkům opravdu velice změnil a zmenšil. Už žádné náhradní oblečení, žádné kojící pončo ani nosítko, jen tak pro jistotu. Teď už nosíme hlavně kupu jídla a pití :). Ubrousky už také neslouží jako dříve jen na přebalování, ale i na utírání zablácených a špinavých rukou, do kterých bych jídlo nedala. A já si s sebou nosím klasicky jen rtěnku, jídlo, pití, mobil a jsem spokojená.


 

V kočárku mám vždy ještě připravený balón, motorku a hračky na písek a s tím můžeme kdykoliv vyrazit na velké řádění.

Jaké jsou vaše nezbytnosti, které s sebou každý den nosíte? A také si po čase všimnete, kolik k tomu taháte i hloupostí, jako já?





Žádné komentáře:

Okomentovat